Der er mange opgaver i forbindelse med at få en ejendom til at fremstå præsentabel og velholdt.

Hos TOROCO dækker begrebet ejendomsservice over en række serviceydelser i relation til drift, vedligeholdelse og tilsyn af ejendomme.

Vores mål er at sikre en stabil service i hverdagen samt holde driftsomkostningerne på det aftalte niveau.

TOROCO benytter et interaktivt system til at planlægge medarbejderens opgaver på ejendommene. Det forgår på den måde at medarbejderen tjekker ind på ejendommen via sin smartphone, Her kan medarbejderen så se alle de opgaver der skal udføres på ejendomme, samt den tildelt tid og frekvens for hver enkelt opgave.

Når opgaven er udført tjekker medarbejderen det af i det interaktive skema og en ny dato bliver udregnet udfra den aftale der er indgået.

Det betyder at kontoret omgående får besked hvis der er opgaver der ikke er udført, og derfor har mulighed for at reagere.

Vi udfører en lang række opgaver, blandt andet disse:

  • Trappevask
  • Affaldshåndtering
  • Håndtering samt bortkørsel af storskrald
  • Vedligeholdelse af grønne arealer, gader, gårde og adgangsveje m.v.
  • Energirapportering
  • Opsyn / beboerkontakt
  • Rekvirering af håndværkere samt opfølgning.
  • Hovedrengøring
  • Glatførebekæmpelse
  • Vinduespolering
  • Tilsyn med ejendommens tekniske installationer
  • Døgnkontakt for beboere, så ejendommens beboere altid kan få fat i hjælp
  • Rekvirering af håndværkere samt opfølgning.